Prin tehnica cu proxy nu este afectata colorizarea? In sensul in care s-ar putea sa nu se vada la fel culorile in momentul in care revenim la calitatea originala
Salut Daniel, acum am vazut mesajul. Imi cer scuze de raspunsul intarziat.
Aceeasi problema o am si eu. Uite cum procedez in astfel de situatii:
1. Daca am filmari 4k sau 2.7k, fac proxy-uri de calitate Full HD. Chiar si ce ti se ofera by default e ok, dar exporta ProRes/DNxHD daca nu ai ft multe fisiere. Daca ai probleme cu spatiul pe HDD, atunci si H.264 e ok.
2. Dezactivez proxy-urile cand vreau sa fac corectie de culoare si raman pe un singur frame. Apoi testez si pe alte frame-uri. Daca nu sunt sigur de rezultat, randez doar o portiune cu proxy-urile dezactivate sa vad cum a iesit. Incearca sa te folosesti si de Lumetri Scopes, Vector Scopes, samd., pentru ca acolo ai culorile reprezentate dpdv tehnic. Vezi mai multe in lectia 2.28.
Daca esti serios cu color grade-ul, atunci ai nevoie de un PC/Mac puternic, pentru ca o sa lucrezi pe filmari xu cel putin 10biti + rezolutii ft mari + bitrate enorm. (Vezi mai multe in lectia cu Color Dpth & Chroma Subsampling).
Sper sa te ajute,
Tudor.
Acest site foloseste cookie-uri. Le folosim pentru a personaliza continutul, anunturile si pentru a analiza traficul.
De asemenea, le oferim partenerilor de retele sociale, de publicitate si de analize informatii cu privire la modul in care folositi site-ul nostru.OkPolitica de confidentialitate
Acum incep filmari 4k si compul meu nu duce i7 6700 16 gb ddr4 corsaire 3000mhz . am retinut eu ceva de proxi si m-am salvat cu acest tutorial 🙂
Da, proxy-urile te ajuta enorm 🙂 Ma bucur ca ai rezolvat. Spor in proiecte!!
Prin tehnica cu proxy nu este afectata colorizarea? In sensul in care s-ar putea sa nu se vada la fel culorile in momentul in care revenim la calitatea originala
Salut Daniel, acum am vazut mesajul. Imi cer scuze de raspunsul intarziat.
Aceeasi problema o am si eu. Uite cum procedez in astfel de situatii:
1. Daca am filmari 4k sau 2.7k, fac proxy-uri de calitate Full HD. Chiar si ce ti se ofera by default e ok, dar exporta ProRes/DNxHD daca nu ai ft multe fisiere. Daca ai probleme cu spatiul pe HDD, atunci si H.264 e ok.
2. Dezactivez proxy-urile cand vreau sa fac corectie de culoare si raman pe un singur frame. Apoi testez si pe alte frame-uri. Daca nu sunt sigur de rezultat, randez doar o portiune cu proxy-urile dezactivate sa vad cum a iesit. Incearca sa te folosesti si de Lumetri Scopes, Vector Scopes, samd., pentru ca acolo ai culorile reprezentate dpdv tehnic. Vezi mai multe in lectia 2.28.
Daca esti serios cu color grade-ul, atunci ai nevoie de un PC/Mac puternic, pentru ca o sa lucrezi pe filmari xu cel putin 10biti + rezolutii ft mari + bitrate enorm. (Vezi mai multe in lectia cu Color Dpth & Chroma Subsampling).
Sper sa te ajute,
Tudor.